Evanescence - Hello
منو نیگا!!!!!
این وبلاگ وا3 انتشار هرچیزیه که خودم دوس دارم و حدس میزنم بقیه هم دوس داشته باشن و وا3 ارتباط با همدیگه و شناختن بیشتر آدما!!!
نگارش در تاريخ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:Evanescence - Hello , توسط مینا

 

 

Evanescence - Hello 



Playground school bell rings again,

دوباره زنگ مدرسه به صدا در اومد
Rain clouds come to play again,

دوباره ابرهای بارانی بازیشون رو شروع کردن
Has no one told you she's not breathing? 

کسی بهت نگفته که اون دیگه نفس نمی کشه؟
Hello, I am your mind giving you someone to talk to,

آهای، من ذهن تو هستم، کسی که میتونی باهاش صحبت کنی
Hello...

آهای. . .

If I smile and don't believe,

اگه لبخند می زنم و باور نمی کنم
Soon I know I'll wake from this dream,

بزودی از این خواب بیدار می شم
Don't try to fix me, I'm not broken,

سعی نکن من رو درست کنی من خراب نشدم
Hello, I'm the lie, living for you so you can hide,

آهای، من دروغی هستم که می تونی پشتش مخفی شی
Don´t cry...

گریه نکن. . .

Suddenly I know I'm not sleeping,

ناگهان متوجه میشم که خواب نیستم
Hello, I'm still here,

آهای، من هنوز اینجام
All that's left of yesterday...

همه ی چیزی که از دیروزت برات باقی مونده. . .

 

dl3.mp3.li/api/mp3li/dl/1ff13ccd5abb5f1a0dfed202d1b433a9.mp3

 

 


نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت13:18---7 اسفند 1391
سلام
خوبخیلی کمتر از دفعه ی قبل نظر تبلیغاتی می دن
و هرچییییییییییی می دن من حذف می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





g:plusone size=”medium” href=””>