ویکتور هوگو
منو نیگا!!!!!
این وبلاگ وا3 انتشار هرچیزیه که خودم دوس دارم و حدس میزنم بقیه هم دوس داشته باشن و وا3 ارتباط با همدیگه و شناختن بیشتر آدما!!!
نگارش در تاريخ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:ویکتور هوگو, توسط مینا

برایت آرزو مى‌کنم که عاشق شوى،
و اگر هستى، کسى هم به تو عشق بورزد،
و اگر اینگونه نیست، تنهاییت کوتاه باشد،
و پس از تنهاییت، نفرت از کسى نیابى،
آرزومندم که اینگونه پیش نیاید …… 

ویکتور هوگو

.

 



نظرات شما عزیزان:

massomeh
ساعت10:38---17 بهمن 1391
سلام عزیزم
وبلاگت خیلی عالیه به منم سربزن دوست دارم باهم ارتباط داشته باشیم به وبلاگ های هم دیگه سربزنیم من لینکت کردم لیمکم کن عزیزم لطفا بیا دیگه این همه نوشتم واست مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





g:plusone size=”medium” href=””>